(Gambar) Jam Tangan Setengah Juta Siti Nurhaliza Jadi Perhatian, Dah Boleh Beli Rumah!

Loading...

Sebagai seorang wanita, mesti ramai yang suka akan barang perhiasan yang mewah kan? Tak kiralah barang kemas, jam tangan, beg tangan ataupun pakaian. Jauh disudut hati memang teringin sangatlah.

Tapi, kita hendaklah ukur baju di badan sendiri jugak, beli setakat yang mampu je. Kalau ada rezeki lebih tu satu bonus la kan? Apa salahnya sekali sekala belanja diri sendiri atas kerja keras selama ini.

Begitu juga dengan penyanyi tersohor negara ini, Datuk Sri Siti Nurhaliza yang gemar kumpul barangan mewah. Baru-baru ini tersebar gambar Siti Nurhaliza memakai jam tangan yang didakwa berharga setengah juta! Fuh boleh beli sebuah rumah weh!

Sebuah laman @reffycarter di Instagram memuatnaik gambar Siti Nurhaliza memakai sebuah jam tangan mewah Frank Muller Square Diamond Watch. Di ruangan komen, ada yang mendakwa sebuah jam tangan tersebut berharga RM450k. Wahhh! Boleh beli sebuah rumah.

Hasil pencarian Hangat.com, harga jam ini dijual dengan harga USD$95,900.00 atau sekitar RM400, 545.53. Jika harganya sahaja semahal itu, jadi seperti apa spesifikasinya?

Jika lihat pada harganya mesti ramai yang terbeliak biji mata kan? Tetapi mungkin bagi penyanyi Siti Nurhaliza mengumpul barangan mewah merupakan satu kepuasan. Berbaloilah dengan segala kerja kerasnya selama ini.

InsyaAllah kita pun ada rezeki melimpah ruah selepas ini, walaupun tak mewah tapi bersyukur dengan apa yang ada. Hehe

sumber : KisahDunia

Loading...